loading
Menü
Támogatás

A pénztőke a woke oldalára állt - súlyos csapást mértek a Bud Lightra

2023. máj. 14. 19:35
2 perces olvasmány
A pénztőke a woke oldalára állt - súlyos csapást mértek a Bud Lightra

A Bud Light anyavállalata, az Anheuser-Busch komoly támadás alá került az úgynevezett transzneműek jogairól szóló folyamatos vitában. Mint ismert, a sörgyár egy transz influencerrel kezdte el reklámozni a sörét, nem kis felháborodást váltva ki ezzel a normális emberek között, így végül lekeverték a kampányt. 

Az ügy érdekessége, hogy öt LMBTQ+ bár Chicagóban kidobta a készletéből a Bud Lightot, miután az Anheuser-Busch vezérigazgatója azt mondta, hogy "soha nem állt szándékában részt venni egy olyan vitában, amely megosztja az embereket"- ennyire lehet menni tehát a túlzott polkorrektkedéssel.

A Sidetrack Bar, a showtune-estjeiről ismert melegbár a közösségi médiában jelentette be bojkottját. Az Instagramon közzétett bejegyzésében azt írjá: "A Sidetrack 41 éve bátorítja azokat a szeszesital- és sörgyártó cégeket, amelyek az LMBTQ+ vásárlói bázist kívánják megszerezni, hogy aktívan támogassák közösségünket".



Hozzátették: "A Bud Light nemrégiben hozott döntése, miszerint ejti a Dylan Mulvaney-kampányt, és "szabadságra" küldi azokat, akik létrehozták, valamint a vezérigazgató nyilatkozatával helytelenül azt az álláspontot erősíti meg, hogy elfogadható engedni azok követeléseinek, akik nem támogatják a transz közösséget és el akarják törölni az LMBTQ+ láthatóságot".

A bár megerősítette, hogy

nem árul többé Anheuser-Busch termékeket, amíg a sörgyártó "egyértelműen be nem bizonyítja, hogy nem enged a gyűlölet hangjainak, amelyek az LMBT+ létet szeretnék eltörölni".

A chicagói 2Bears Tavern Group, amelynek négy bárja van  csatlakozott a Sidetrack véleményéhez. A vállalat szerint az Anheuser-Busch döntése, hogy "ejti Mulvaney támogatását... azt mutatja, hogy az Anheuser-Busch mennyire nem törődik az LMBTQIA+ közösséggel, és különösen a transznemű emberekkel, akiket könyörtelen támadások érnek ebben az országban".

A reklám visszavonására több közösségi médiás celeb azzal reagált, hogy videóban vert szét Bud Light üvegeket.
"Egy olyan ital esetében, amely egykor a közép-amerikai munkásság alapanyaga volt, ez nem egy nyerő értékesítési stratégia"

- jegyezte meg a sörgyár értékesítési vezetője, aki egyébként most foghatja a fejét, mert a pénzvilág és befektetők természetesen a woke mellé álltak és a cég jelentős pénzügyi csapásokat szenvedett el a múlt hónapban.

A 171 éves sörgyártó vállalat értéke áprilisban több mint 4 milliárd dollárral (3 milliárd fonttal) zuhant. A Dow Jones Market Data Group kimutatta, hogy a Bud Light anyavállalat 4,7 százalékkal csökkent, és két hét alatt mintegy 4,56 milliárd dollárt (3 milliárd fontot) veszített. Az HSBC elemzői éppen ezen a héten minősítették le az Anheuser-Busch-t.

 

 

Az X- és Telegram-csatornáinkra feliratkozva egyetlen hírről sem maradsz le!
Összes
Friss hírek
Támogassa munkánkat!

Mi a munkánkkal háláljuk meg a megtisztelő figyelmüket és támogatásukat. A Magyarjelen.hu (Magyar Jelen) sem a kormánytól, sem a balliberális, nyíltan globalista ellenzéktől nem függ, ezért mindkét oldalról őszintén tud írni, hírt közölni, oknyomozni, igazságot feltárni.

Támogatás