loading
Menü
Támogatás

A Jaguar is beállt a woke-propagandisták sorába

2024. nov. 26. 15:16
2 perces olvasmány
A Jaguar is beállt a woke-propagandisták sorába

A luxusautó-gyártó, amely nemrégiben jelentette be, hogy 100 százalékban elektromos autókra áll át, új, modernista arculatváltásáról szóló reklámot mutatott be, amely új logót, új monogramot és a „Copy Nothing (Ne másolj semmit)” szlogent is magában foglalja - írja a bizpacreview.com.

Teljes erőbedobással állt bele a woke propaganda terjesztésébe a Jaguar: színes modellekkel, bizarr üzenetekkel álltak elő, amelyek alapján megkérdőjelezhető, hogy egyáltalán autók eladásával akarnak-e foglalkozni még...

A helyzetet tovább rontotta, amikor egy közösségi média felhasználó megkérdezte: "Ti most az autógyártó cég vagytok, vagy valami más?”.

„Hamarosan a mi szemszögünkből fogod látni a dolgokat”

- válaszolt a Jaguar hivatalos X-fiókja, furcsa, kicsit fenyegető hatású hangnemben.

Sokszínű, befogadó, egységes kultúra a cél


Ha meghallgatjuk a Jaguar új marketingigazgatóját, Santino Pietrosantit, amint októberben a Virgin Atlantic Attitude Awards 2024 díjátadón beszélt, hirtelen világossá válik, hogy a Jaguar miért hajlandó feláldozni magát a woke oltárán.
"A Jaguarnál szenvedélyesen szeretjük az embereinket, és elkötelezettek vagyunk egy olyan sokszínű, befogadó és egységes kultúra ápolása mellett, amely nemcsak a termékeinket használó embereket képviseli, hanem a társadalmat, amelyben mindannyian élünk, egy olyan kultúrát, amelyben a munkatársaink valódi önmagukat hozhatják be a munkahelyükre”

- jelentette ki.

„Mi magunk is az átalakulás útjára léptünk, amelyet a sokszínűségbe, a befogadásba, a kreativitásba, az irányelveinkbe és legfőképpen a cselekvésbe vetett hit vezérel” - folytatta Pietrosanti.

Az individualizmus mindenek előtt


Pietrosanti, aki Angliában él skót férjével és egy kakaduval, a következőket tartotta még fontosnak kiemelni:

„A Jaguar jövőjét illetően... a kreativitás és az egyéniség a Jaguar alapítása óta a márka középpontjában áll, és mi most azon vagyunk, hogy a Jaguart ismét valami igazán különlegessé tegyük...
És nem csak új autókról beszélünk, hanem az összes új gondolkodásmódról és az emberi potenciál és kreativitás teljes spektrumának befogadásáról.”

- mondta.

Az X népénél nem arattak sikert


Az X platformján számtalan felhasználó fejezte ki nemtetszését, ezekből mutatunk be néhányat:

"Hamarosan a mi szemszögünkből fogod látni a dolgokat.” Ez a lehető leggázabb válasz. Mit jelent ez egyáltalán? Ez valami fenyegetés?

"Vagy az ügyfeleitek "Bud Light”-olnak titeket a jelentéktelenségbe, ami valószínűbb."
"Elidegenítettetek egy kulcsfontosságú demográfiai csoportot, a munkával, pénzzel és céllal rendelkező embereket. Mert nekünk nincs időnk a hülyeségeitekre."

"Elment az eszetek? A vásárlók diktálják, hogy mit akarnak a vásárlók! Ezt lenyomni a torkunkon sértő. Hamarosan Önök is úgy látják majd a dolgokat, ahogy mi látjuk..."

 

bizpacreview.com nyomán

Kiemelt kép forrása: X/RochelleAz

 

Az X- és Telegram-csatornáinkra feliratkozva egyetlen hírről sem maradsz le!
Összes
Friss hírek
Támogassa munkánkat!

Mi a munkánkkal háláljuk meg a megtisztelő figyelmüket és támogatásukat. A Magyarjelen.hu (Magyar Jelen) sem a kormánytól, sem a balliberális, nyíltan globalista ellenzéktől nem függ, ezért mindkét oldalról őszintén tud írni, hírt közölni, oknyomozni, igazságot feltárni.

Támogatás